Polityka Zwrotów
Zwroty muszą zostać zgłoszone w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Produkty muszą być nieużywane i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Należy pamiętać, że niestety nie oferujemy obecnie darmowych zwrotów. Kupujący ponosi koszty wysyłki zwracanego towaru.
Jak dokonać zwrotu?
Prosimy o poinformowanie nas drogą mailową na adres kontakt@nataliasobieska.pl w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.
Twoje zgłoszenie zostanie przeanalizowane przez nasz zespół obsługi klienta. Po zweryfikowaniu problemu skontaktujemy się z Tobą mailowo, oferując następujące opcje:
-
Otrzymanie nowego produktu, identycznego z zamówionym.
-
Otrzymanie produktu o podobnej wartości.
-
Otrzymanie vouchera o wartości produktu do wykorzystania na przyszłe zakupy.
Prosimy pamiętać, że po złożeniu zamówienia nie można go edytować ani anulować przed doręczeniem. Wszystkie zamówienia są przetwarzane natychmiast, aby zagwarantować terminową dostawę.
Czy zwroty są darmowe? Należy pamiętać, że niestety nie oferujemy obecnie darmowych zwrotów. Kupujący pokrywa koszty wysyłki zwrotnej do naszego magazynu w Chinach.
Ile mam czasu na zwrot? Po otrzymaniu zamówienia masz możliwość zgłoszenia zwrotu w ciągu 30 dni.
Mój produkt jest wadliwy To bardzo przykre! Niestety, może się zdarzyć, że produkt ulegnie uszkodzeniu w transporcie lub zostanie dostarczony niewłaściwy towar. W takim przypadku za pierwszym razem zawsze wyślemy nową paczkę bezpłatnie, ale niestety nie możemy od razu dokonać zwrotu pieniędzy. A co jeśli produkt dotrze uszkodzony po raz drugi? Wtedy zwrócimy pełną zapłaconą kwotę.
Kiedy i jak otrzymam zwrot pieniędzy? Zwrot dokonywany jest zazwyczaj tą samą metodą płatności, której użyto przy pierwotnym zakupie. Zazwyczaj jesteśmy w stanie przetworzyć zwrot w ciągu 1-2 dni roboczych. W zależności od metody płatności, środki zostaną zwrócone natychmiast lub po krótkim czasie.
Zaginiona paczka / Paczka zwrócona? Jeśli paczka zaginęła lub nie mogła zostać dostarczona z przyczyn logistycznych, natychmiast wyślemy nową paczkę. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem kontakt@nataliasobieska.pl.