Polityka Wysyłki
Czas realizacji dostawy składa się z dwóch etapów:
1. Czas przetwarzania zamówienia (1–2 dni robocze):
Potwierdzenie zamówienia, personalizacja, kontrola jakości, pakowanie.
2. Czas dostawy:
Portugalia: 4–7 dni roboczych
Reszta Europy: 5–8 dni roboczych
Reszta świata: 7–15 dni roboczych
3. Opcje wysyłki:
Oferujemy bezpłatną wysyłkę ekspresową dla zamówień powyżej 40€.
Dla zamówień poniżej 40€ pobierana jest opłata za wysyłkę w wysokości 3,99€, chyba że w okresie promocyjnym zostaną wprowadzone zmiany w tej kwocie.
4. Godziny pracy magazynu:
Nasz magazyn pracuje od poniedziałku do piątku.
Godzina graniczna (cut-off) to 17:00 (GMT) – czas obowiązujący w Lizbonie (Zachodnioeuropejski Czas Standardowy).
ZMIANA ADRESU
Zmiana adresu jest możliwa tylko przez krótki czas po złożeniu zamówienia. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem: suporte@maria-lisboa.pt
ANULOWANIE
Po złożeniu zamówienia nie można go już edytować ani anulować przed dostawą. Wszystkie zamówienia są przetwarzane natychmiast, aby zapewnić terminową dostawę.
ZAGUBIONA PACZKA / ZWRÓCONA PACZKA
Jeśli paczka zostanie zagubiona lub nie będzie mogła zostać doręczona z powodu problemu logistycznego, natychmiast wyślemy nową przesyłkę. Prosimy o kontakt z obsługą klienta pod adresem: kontakt@nataliasobieska.pl
MÓJ PRODUKT JEST USZKODZONY
Ale pech! Niestety może się zdarzyć, że produkt został uszkodzony podczas transportu albo dostarczono niewłaściwy produkt. Wyślemy nową przesyłkę bez dodatkowych kosztów za pierwszym razem, lecz niestety nie możemy wystawić zwrotu pieniędzy.
A jeśli produkt nie dotrze za drugim razem?
W takim przypadku zwrócimy pełną zapłaconą kwotę.
PYTANIA?
Wyślij nam wiadomość przez czat na żywo lub na adres kontakt@nataliasobieska.pl, a odpowiemy najszybciej jak to możliwe.